Wat kunt u doen om uw doelgroep te bereiken? Heel veel mensen werken thuis en er wordt gevraagd zo min mogelijk het huis uit te gaan. Voor sommige bedrijven een uitgelezen kans, voor anderen die het van het winkelend publiek moeten hebben een uitdaging. Want hoe gaat een winkel, restaurant of salon om met thuiszitters? Afwachten of wordt er gezocht naar een oplossing? Wanneer men kiest om in de actie stand te komen en een alternatieve of aanvullende dienstverlening te verlenen is het belangrijk dat uw doelgroep dit ook weet. Gelukkig hebben wij een aantal creatieve tips hoe u huis-aan-huis flyers kan inzetten! Lees verder.

Van huis-aan-huis flyers, naar omzet

Met huis-aan-huis flyers bereikt u ongetwijfeld de mensen die thuis zitten, maar hoe zorgt u ervoor dat ze alsnog gebruik kunnen maken van uw dienst of product? De digitalisering in de maatschappij biedt mogelijkheden om uw publiek te voorzien van uw dienst. In de sport sector zou er bijvoorbeeld een flyer gemaakt kunnen worden waarin u een online sportles aankondigt. Voor zie deze van een QRcode waardoor men gelijk zich kan aanmelden. Zo laat u de flyer actief voor u werken.

Als restaurant zou u een uitgebreid gangen menu kunnen laten bezorgen. Vooral met Kerst in aantocht zijn hier leuke dingen mee te verzinnen. Zo komt u met huis-aan-huis flyeren bij hen over de vloer, met de beste oplossing! Ideaal voor de thuiszittende want ze hoeven niet uit huis.

Ook voor organisaties die hun dienstverlening niet in een keer kunnen aanpassen zijn er mogelijkheden. Iedereen smacht natuurlijk naar het einde van deze crisis. U kunt mensen die thuiszitten, met een flyer of folder de hoop geven. Bijvoorbeeld door nu kaarten van volgend jaar in de voorverkoop te doen of een clubkaart voor het volgend seizoen aan te bieden op de flyer. Of door mensen op een speciale early-bird lijst te laten zetten, zodat u al wel klantgegevens verzameld en de marketingactiviteiten, wanneer het moment daar is, kan hervatten.

 

Flyeren zet uw bedrijf lokaal op de kaart

Succes behalen met uw dienst of product hangt mede af van het bereiken van de juiste doelgroep. Bij Huisaanhuisflyers.nl kunt u uw doelgroep geografisch segmenteren. Hiermee genereert u lokaal naamsbekendheid. Wij maken dan een geografische selectie van gegevens zoals wijkniveau, plaats, postcode of gemeente. Postcodes sluiten verrassend goed aan op inkomen en sociale klasse. Deze factoren zijn van invloed voor het segmenteren van uw doelgroep. Hiermee kunt u potentiele klanten voor uw dienst of product bereiken. Toch is inkomen niet de enige bepalende factor. Om zelf uw doelgroep verder te segmenteren kunt u bijvoorbeeld een klantenanalyse maken.

 

Waarom niet adverteren in kranten?

Een huis-aan-huis krant heeft veel advertenties, het gaat niet alleen om u. Wanneer u tussen 25 andere advertenties op de mat valt, valt u niet op. Daardoor is uw advertentie minder effectief en betaalt u teveel voor een kleine advertentie ergens op pagina 8. De prijs van een advertentie in een lokale huis-aan-huis krant kunnen erg verschillen. De kosten worden bepaald door: soort krant, oplage, formaat en positie. Met huis-aan-huis flyers en folders valt u op de mat met misschien 5 andere flyers/folders. Een veel grotere kans op zichtbaarheid! Wel moet u er daarom voor zorgen dat u extra opvalt met uw flyer. Weten hoe? Bekijk hier enkele tips. https://huisaanhuisflyers.nl/nieuwe-folder/

All-in pakket

Uiteraard kunnen onze vormgevers hier u ook goed bij helpen! Neem contact met ons op, wij kunnen u volledig ontzorgen met ons All-in pakket en uw flyer of folder wordt door professionele grafisch vormgevers ontworpen en gemaakt. Daarnaast helpen wij u door de flyer in het door u gewenste gebied huis aan huis te verspreiden.