Door wie wordt mijn flyer gemaakt?
– Wij hebben professionele ontwerpers in dienst en kunnen voor u een geheel nieuwe flyer of folder maken. Zo krijgt u altijd een professioneel gemaakte folder of flyer.
Wat hebben jullie nodig voor het ontwerpen van een reclameflyer of folder?
– Voor het maken van uw nieuwe flyer of folder hebben wij hebben naast uw logo ook informatie en eventueel foto’s nodig.
Hoe kies ik mijn verspreidingsgebied?
– Wij kunnen u helpen bij het kiezen van het verspreidingsgebied.
Hoe wordt mijn flyer of folder verspreid?
– Uw reclameflyer of folder wordt samen met andere reclamefolders in een gecombineerd pakket verspreid. Het pakket verspreiden wij via het Axender netwerk.
Wat houdt een ‘gecombineerd pakket’ in?
– Uw reclameflyer of folder wordt in combinatie met andere folders verspreid. De folders worden los ingestoken of machinaal verpakt in een pakket in een sealbag. Verder kan zijn dat dit in combinatie is met een goed gelezen huis-aan-huis krant.
Waarom kan ik niet voor een specifieke bezorgdag kiezen?
– Omdat wij uw folder of flyer in een gecombineerd pakket verspreiden, kunnen wij uw flyer of folder zo voordelig maken en verspreiden. Maar elk postcodegebied heeft een andere bezorgtijd of moment. Onze bezorgers mogen, grofweg, bezorgen vanaf zaterdag 16.00 uur tot en met woensdagavond. Het is dus onder andere afhankelijk van de bezorger wanneer hij/zij de reclamefolders gaat bezorgen. Wij stellen de kaders. Vandaar dat u niet voor een specifieke dag kunt kiezen.
Hoeveel folders worden er per bezorger verspreid?
– De gemiddelde wijk waar een bezorger uw folder of flyer bezorgd is ongeveer 300 brievenbussen. Voor een verspreidingsgebied van bijvoorbeeld 10.000 flyers of folders zijn ongeveer 34 bezorgers verantwoordelijk.
Wat kan ik doen als er klachten zijn op de bezorging?
– Ondanks het feit dat wij alles in het werk stellen om de bezorgkwaliteit op een hoog niveau te houden, kunnen er klachten ontstaan. Wij nemen Klachten altijd serieus! U kunt uw klacht, binnen 3 werkdagen na verspreiding, aan ons doorgeven. Wij zullen dan een onderzoek instellen. Om een klacht te behandelen hebben wij de volledige adresgegevens nodig. Dus 6 positie postcode(s) met huisnummer(s). Klik hier voor contact